2015.12.04. 12:44
A Honvédelmi Minisztérium Költségvetés Gazdálkodási
Információs Rendszer, Ügyfélszolgálati Rendszer (HM KGIR ÜSZR Portál)
2015.02.01-vel megnyitotta az elektronikus ügyintézés lehetőségét a Magyar
Honvédség önkéntes tartalékos állománya és munkáltatóik előtt a www.ugyfelszolgalat.mil.hu webcímen.
A Honvédelmi Minisztérium Költségvetés Gazdálkodási
Információs Rendszer, Ügyfélszolgálati Rendszer (HM KGIR ÜSZR) 2015.02.01-vel
megnyitotta az elektronikus ügyintézés lehetőségét a Magyar Honvédség önkéntes
tartalékos állománya és munkáltatóik előtt a www.ugyfelszolgalat.mil.hu webcímen.
A rendszer alapvető célja, hogy biztosítsa a gyors,
kényelmes, személyes megjelenés nélküli elektronikus ügyintézési lehetőségeket
az önkéntes tartalékos katonák illetve azok munkáltatói részére. Minden
önkéntes tartalékos katona az oldal eléréséhez szükséges felhasználói nevet és
jelszót az állományba vétel után kapja kézhez postai levélben, a
szerződéskötéskor megadott levelezési címére.
Az oldal elérhetőségével kapcsolatosan az ügyfélszolgálat
nyújt segítséget az alábbi elérhetőségeken hétfőtől-csütörtökig 08:00 - 16:00,
pénteken 08:00 - 13:00 óra között.
Telefon: +36-1-236-2400,
Email: ugyfelszolgalat@mil.hu
